Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Το χωριό!

Λοιπόν,ξαναγύρισα μετά από πολύ καιρό.Έκανα καλοκαιρινά μαθήματα αγγλικών και είχα ελάχιστο ελύθερο χρόνο.Τέλος πάντων.Με τις συγγνώμες δεν πρόκειται να προχωρήσουμε οπότε ας περάσουμε κατευθείαν στο άρθρο.
Μισώ το χωριό μου!Είμαι ήδη 2 εβδομάδες εδώ πέρα και δεν αντέχω άλλο.Φυσικά και δεν θα σας πω πως λέγεται το χωριό,γιατί δεν θέλω να εκθέσω κανέναν.Και τι δεν αντέχω στο χωριό;Πάρα πολλά.Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Την ζέστη!Δεν την αντέχω καθόλου.Έχει φτάσει η θερμοκρασία πλέον στους 40 βαθμούς και εγώ θέλω να φύγω από εδώ.Να φανταστείτε πως εδώ πέρα οι παραλίες είναι ανοιχτές από τον Μάρτιο.Σοβαρά μιλάω.

Τις αράχνες και γενικά όλα τα έντομα!Αυτό το χωριό είναι γεμάτο έντομα!Δεν παίζει να περάσει ημέρα που να μην δω καμια αράχνη ή καμία κατσαρίδα να βολτάρει στον διάδρομο.Και τότε αρχίζω να ουρλιάζω σαν υστερική.Και τότε η μάνα μου μου λέει πως δεν πειράζουν οι κατσαρίδες και οι αράχνες.Το ξέρω πως δεν πειράζουν,όμως να τις αφήσουμε μέσα στο σπίτι;Σιγά μην τις στείλω και διακοπές στην Μύκονο!

Το γεγονός πως δεν υπάρχει πόσιμο νερό!Αυτό  πάλι που το πάτε;Πως θα πρέπει να αγοράζουμε μπουκάλια από το super-market για να πιούμε νερό;Πραγματικά βρε παιδιά,αυτό έχει καταντήσει γελοίο!

Την θάλασσα!Έρχομαι στο χωριό κυρίως για την θάλασσα.Όμως και αυτή χάλια είναι.Γεμάτη φύκια και μέδουσες.Και τελικά καταληγούμε να πάμε στην πισίνα ενός ξενοδοχείου.Όχι πως με χαλάει,πάντως..

Το σπίτι!Το σπίτι είναι χτισμένο εδώ και 40+ χρόνια.Βέβαια το ανακαινίσαμε πριν από 6 χρόνια.Δηλαδή το βάψαμε,αλλάξαμε την καγκελόπορτα και αγοράσαμε καινούρια έπιπλα.Όμως τις πόρτες των δωματίων δεν τις έχουμε αλλάξει,και τρίζουν συνέχεια.

Το γεγονός πως δεν είναι Αθήνα!Εντάξει,μάλλον τώρα ακούγομαι σαν κακομάθημενο.Όμως στην Αθήνα είχα να κάνω πιο πολλά.Πήγαινα στο εμπορικό κέντρο,στο σπίτι της φίλης μου.Εδώ πέρα έχει μόνο κάτι παιδάκια που πάνε νηπιαγωγείο!

Οι κουτσομπόλες γειτόνισσες!Αυτό είναι που μου σπάει τελείως τα νεύρα!Πέρυσι,καθόμουν τα μεσάνυχτα στην αυλή,χωρίς να ενοχλώ κανέναν.Είχε πάρα πολύ ζέστη και για αυτο είχα βγει.Και με βλέπει η άλλη από απέναντι.Μόνο που δεν έβγαλε και αφίσες για να τις κολλήσει στις κολώνες!Κυρά μου,δεν πάω νηπιαγωγείο για να κοιμηθώ από τις 8 το απόγευμα!Ενώ στην Αθήνα,και μέχρι τα ξημερώματα να κάτσεις.και να σε δει κανένας γείτονας,δεν θα το πει σε όλη την γειτονιά!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου