Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Ανακοινώσεις!

  Γειά σας και πάλι!Σήμερα είναι Παρασκεύη.Μια πολύ ωραία μέρα για εμένα,αφού πλησιάζει το Σαββατοκύριακο.Για αυτό,αφού βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο,είπα να γράψω ένα άρθρο.Θα ήθελα απλώς να σας ενημερώσω για το blog.Τον τελευταίο καιρό δεν γράφω συχνά άρθρα.Αυτή κυρίως η εβδομάδα ήταν πολύ δύσκολη.Ειλικρινά,όλη την εβδομάδα ήμουν κάπως έτσι:

   
Πραγματικά,ήταν η πιο δύσκολη εβδομάδα και είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους ήρθε το Σαββατοκυριακο.όμως ας προχωρήσουμε παρακάτω.Την άλλη εβδομάδα θα προσπαθήσω να γράψω 3 άρθρα,αλλά δεν υπόσχομαι ακόμα τίποτα.Ελπίζω όμως να τα καταφέρω.Επίσης,σκέφτομαι να κάνω μερικά άρθρα που θα λέτε τα προβλήματα σας και εγώ θα σας δίνω συμβουλές.Οπότε,άμα έχετε κάποιο πρόβλημα και θέλετε μια συμβουλή,γράψτε το κάτω στα σχόλια,ή ακόμα και στο chat.Μέσα στην εβδομάδα θα κάνω μερικές μικρές αλλαγές στο blog.Μάλλλον σε λίγο καιρό θα κάνω και ένα άρθρο DIY.Tο μόνο που θέλω από εσάς είναι να μου γράψετε σχόλια.Γράψτε μου αν σας άρεσαν τα άρθρα,άμα δεν σας άρεσαν,την γνώμη σας.Άμα δεν σας αρέσουν τα άρθρα,τότε γράψτε μου τι πρέπει να διορθώσω.Σας παρακαλώ όμως γράψτε κάτι!

Επισκευτείτε το κανάλι του 2J στο youtube (φωτογραφία) πατώντας εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου